مراحل نصب دوربین مدار بسته

مراحل نصب دوربین مدار بسته, فروشگاه اینترنتی اسپاد سنتر

مراحل نصب دوربین مدار بسته :

نصب دوربین مداربسته یکی از روشهای بهبود امنیت محل های کاری و منازل و دیگر مکانهایی است که نیاز به نظارت محیط دارد. در ادامه به مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد و کلیات مراحل نصب دوربین مدار بسته اشاره می کنیم:

1- بررسی منطقه نصب: قبل از شروع به نصب دوربین باید منطقه نصب آن را بررسی کنید، این امر شامل بررسی امکانات برقی، ارتفاع، موقعیت دوربین و جهت نصب آن است.

2- انتخاب محل برای ذخیره سازی تصاویر: باید مکانی برای ذخیره سازی تصاویر وجود داشته باشد که به شما این اطمینان را بدهد که همه ی اتفاقات قابل کنترل است، همچنین در صورت حادثه، قابلیت دسترسی به تصاویر بسیار سریع خواهد بود.

3- انتخاب دوربین های مناسب: براساس نیاز خود دوربین هایی را انتخاب کنید که بتوانند نیاز شمارا برآورده کنند، از مشخصات فنی انها اطمینان حاصل کنید و توجه داشته باشید دوربین های دارای رزولوشن بالا همیشه بهتر هستند.

4- نصب تجهیزات برقی: باید به تامین برق برای دوربین های مداربسته توجه کنید، اگر نیاز باشد تامین کابل برق انجام دهید.

5- نصب دوربین: پس از انجام مراحل فوق، کارشناسان نصب دوربین های مدنظر را در محل مورد نظر نصب میکنند، در نهایت برای اطمینان از کارکرد صحیح دوربین ها آنها را تست و تنظیم و شروع به کار میکنند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در شرکت اسپادسنتر در تماس باشید تا همکاران ما برای انتخاب بهترین دوربین و سریعترین راه اندازی و نصب شما را راهنمایی نمایند.

اسپاد سنتر نام تجاری سایت و فروشگاه اینترنتی شرکت نظارت گستر امن خارمیانه است.

maryam.ansari2020
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *