دوربین مداربسته بندانگشتی

دوربین بندانگشتی

دوربین بند انگشتی AHD نوعی از دوربین های فوق کوچک میباشد که اندازه آن با یک بندانگشت برابری می کند و بیشتر برای کارهای مراقبتی مناسب میباشد، و به دلیل سایز کوچک میتوان آن را در هر جایی قرار داد(بدون دیده شدن) همچنین به دلیل وزن بسیار پایین این دوربین قابل استفاده در ربات ها یا ماشین های کنترلی استفاده کرد.

این دوربین ها علاوه بر کارایی بالا داری قیمت بسیار مناسبی هم هست که میتوانید قیمت و خرید دوربین مداربسته بندانگشتی را چک نمایید.

در ادامه به ویژگی های مختلف این دوربین می پردازیم:

دوربین مداربسته بندانگشتی

سایز بسیار کوچک اندازه یک بند انگشت

این دوربین از کوچکترین دوربین های مینی دی وی بندانگشتی می باشد. و انتخاب بسیار مناسبی برای کارهای مراقبتی مانند نظارت بر پرستار بچه با کیفیت بالا میباشد که از فاصله های دور نیز به راحتی فیلمبرداری میکند.

 

وزن کمتر از 10 گرم

وزن این دوربین ها بسیار پایین است.

به دلیل وزن پایین این دوربین ها در حال حاضر برای نصب روی ربات ها یا ماشین های کنترلی و در صنعت ربات سازی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است وقابل نصب در هر جایی میباشد.

 

دوربین مداربسته بندانگشتی

دید در شب با پوشش برد بالا

این دوربین بندانگشتی نسبت به سایز بسیار کوچکی که دارد دارای دید در شب پیشرفته ای میباشد.

 در این دوربین 6 عدد LED مادون قرمز به کار رفته است، که میتواند به راحتی در تاریکی تا فاصله حدودی 8 متری از هر جسم یا شخصی را فیلمبرداری با کیفیتی انجام دهد، از این رو میتوان از این دوربین به عنوان دوربین های مدار بسته حتی در کارخانه ها و ادارات یا مراکز مختلفی استفاده کرد.

maryam.ansari2020
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *